No tänään meni mielenkiintoiseksi homma. Hohhoi vaan.

Viimeisen luokan siivouksessa meni hieman enemmän aikaa kun olin ajatellut. Kun sitten sain sen valmiiksi, kiiruhdin taukotilaa kohden vaihtaakseni kengät ja hakeakseni kamppeeni, ajatellen että toiset ovat varmaan jo ehtineet lähteä. Melkein olivatkin. Kaksi vakituisista oli juuri menossa ovesta ilos kun saavuin paikalle. Huikkasivat mennessään että kai olin jo saanut kuulla siirtyväni huomisesta kahdeksasta lähtien lukiolle. Ja hyvät jatkot ja heihei. Niin. Siis....ööööö...ei, en ollut kuullut ja jos olisin saapunut taukotilaan vaikka puolta minuttia myöhemmin, en olisi saanutkaan tietää vaan olisin huomenaamulla mennyt vaan samaan paikkaan kuin tähänkin asti. Minulle kun pomot eivät ole vaivautuneet asiasta soittamaan, vaan olivat näille vakituisille, tai jollekulle heistä, soittaneet ja kertoneet asiasta. Niin, eihän sitä tietty MINULLE kannatakaan kertoa, minähän olen vaan se jota asia eniten koskettaa, toki on aivan selvää että siitä tulee ilmoittaa kaikille muille paitsi MINULLE. Pikkuisen ottaa aivoon tuo touhu, eikä tämä edes ollut eka kerta kun saan kiertotietä tietää meneväni seuraavana päivänä jonnekin töihin. Ja koskahan saan sen siirron joka minulle alun perin luvattiin? En varmaan koskaan. Tuolla piti saada olla siihen saakka että kyseinen siirto olisi mahdollinen.   Raivostuttaa pelkkä ajatuskin työpaikasta ja töistä ja etenkin pomoista tällä hetkellä. Ei tee kyllä mieli tehdä yhtään mitään.

Ja juuri sitähän olen huomenna menossa tekemään. Ei mitään. Ainakin jos ei ole tahti muuttunut siitä kun joskus olin siellä. Siellä kun ei pääse iltapäivällä tekemään edes paria luokkaa, ei, kaikki luokat siivotaan aamulla jo ennen minun saapumistani. Minulle jää siis mopata käytävät ja siivota pari vessaa jossain välissä. No, toki ruokalan siivous tulee siihen mukaan myös, mutta.....kuusi tuntia aikaa tehdä ei mitään. Huoh. No, onneksi siellä kuitenkin on sen verran mukavampaa se porukka, ainakaan en saa samanlaisia katseita kuin halpa makkara heti jos sanon mielipiteeni johonkin asiaan josta keskustelevat muut aivan avoimesti. Olinpa tyhmä, eihän kukaan minulta kysynyt mitä mieltä olen esim. Matti Nykäsen uusimmasta tempauksesta tms. Olinpa idiootti kun en tajunnut pitää isoa turpaani tukossa ja vaan lukenut kirjaani ja vastannut yksitavuisin sanoin jos jotain satuttiin kysymään.

Äh, oksennan kohta jos jatkan tämän asian miettimistä. Oikeasti tulee paha olo. Jos wowittaisi. Saisi ajatukset ihan toisenlaiseen maailmaan.