En ole saanut mistään vastausta siihen miksi ihmiset "ovat facebookissa". Koska en ymmärrä koko jutun ideaa, päätin olla ainakin toistaiseksi erilainen nuori ja olla kokeilematta. Edelleenkään minua ei siis sieltä löydä. Kun itse olen sitä mieltä, että jos ihmiset ovat siellä pitääkseen yhteyttä kavereihinsa, niin järki käteen. Tai siis, itse mieluummin pidän kavereihin yhteyttä tapaamalla heitä ihan livenä kasvotusten. Ja jos se ei joskus syystä tai toisesta onnistu, on olemassa puhelimet ja sähköpostit. Jos joku ajattelee että kaverit unohtavat hänet jos ei ole facebookissa, voi miettiä ovatko kaverit kavereita ensinkään. Minun mittapuullani kaverit eivät unohda toisiaan. Eivät ne oikeat. Enkä nyt tarkoita että ihmiset eivät saisi olla facebookissa. Olkaa ihan rauhassa, ei se minua haittaa. En vain ymmärrä koko jutun ideaa. Ehkä minun ei tarvitsekaan.

Tänään töistä päästyäni, pysäkillä istuessani ajatuksissani, havahduin siihen että joku huusi nimeäni kadun toisella puolella liikennevaloissa seisovasta autosta. En valitettavasti tunnistanut huutajaa, mutta heilautin kättäni kun hänkin minulle moikkasi. En tunnistanut kyseistä autoakaan. Jäi vaivaamaan.... Jotenkin ehkä tämä kipale sopii asiaan... Kaikki tuntee minut vaan minä en ketään.... http://www.youtube.com/watch?v=7zi3f-Tg3vg 

Enää yksi työpäivä tällä viikolla. Sen kunniaksi voisi hakea kaupasta vähän irtokarkkeja, ei olekaan pitkään aikaan niitä tullut syötyä. Ensi viikko onkin sitten syyslomaviikko kouluissa. Minulla ei lomaa silti ole, vaan jotain hommia varmasti pomot keksivät jossakin kohteessa. Parempikin niin, jäi sen verran monta työpäivää välistä kun olin sairaana. Harjoittelijallahan se sitten tuntuu heti "palkassa". Ensi kuussa olisi saatava täysi palkka. Muuten iskee konkurssi.